Thursday, July 28, 2011

alahai anak-anak

kes tengah hari tadi..
punyer lah susah nak suruh acik(anak abg aku 4 thn) tidur siang..
aku baring kejap jer... tengok-tengok dier dah lesap..
pergi dapur main air..
aku ok lagik lah..
lumrah bebudak ske main air..
then.. aku suruh die tido..
die masuk bilik mak aku then baring.. 
aku pown tinggalkan dier.. and sambung landing kat bilik aku..
tetibe je rase tak best...
aku jenguk dier lagi..
aikk.. da tak de dalam bilik..
die kat dapur...
sambil tunjuk kaki dier..
yang penuh dengan berminyakkk..
aku pown tanya...

"acik buat ape??"
"acik sapu ubat lahh"
"ubat ape??"
"ubat gatai.. kaki acik gatai.."

semacam je aku tengok minyak tu...
dan bau pown lain macam..
kau tau sekali ape dier sapu????













































MINYAK WANGI MAK AKU!!!!
habis sebotol die kerjakan..
baru lah aku perasan bilik mak aku penuh bau green tea...
huhuhuhuu bertuah punye budakkkkkk

iklan sebentar:
update status fb ari nie dah penuh dgn harimau malaya..
walaupon aku x tgk.. tp aku tau kite tewas..
tp x pe.. tetap menyokong harimau malaya...
gambate!!

2 comments:

  1. bertuah punya anak buah...haishhh

    ReplyDelete
  2. hehehe..tp adik kak aida lagi power name kuching uiyoo... ngeh..ngeh..

    ReplyDelete