Tuesday, April 29, 2014

Titik noktah

Ramai yang cakap dengan aku untuk kejar ape yang aku nak.

Kejar apa atau siapa yang aku cinta

Tapi aku tau dia bukanlah ibarat kata pepatah "tak kan lari gunung dikejar"

Ada jugak yang cakap dengan aku.. Sanggup ke aku melepaskan apa yang aku cinta atau nak sangat2

Jawapan aku simple.. Kalau itu yng membuatkan dia gembira.. Aku rela..
Rela derita demi dia bahagia..

Ini adalah titik noktah.. Bukan sembunyi di atas noktah

Akan aku simpan kemas2 memori yang ada..

Aku terima walau aku sakit hati.. Aku jugak akan tetap tersenyum walau ada sendu dalam hati..

Senyuman.. Gelak tawa.. Suara dan bau dia akan jadi satu kenangan terindah buat aku..

Walau jauh mana aku pergi.. Dia tetap akan ada dalam sudut memori.. Sebab dia mengajar aku sesuatu yang aku tak nampak sebelum ni..

Terima kasih en.wartawan untuk sebuah kenangan...

No comments:

Post a Comment