Friday, April 18, 2014

diet..stay healty

well nak cakap sebenarnya
yang aku dalam proses nak mengecilkan badan...
huhuhuhuu

mana taknya...
timbang berat masa kat kampunggg
haaaaa..amek kauuu 59 peginyaaaaaa

tembun gilaaa laaa... dah lah pendek..pastu gemokk
memang kena lah kat aku kannn...

so now.. dalam proses memnyah lemak....ternak lemak je keje aku kannn...
sebagai permulaan.. aku reduce pengambilan nasi hari2
sebelum ni makan je nak nasi.. asal mkn je nak nasi.. supper pun nasik nihh..
tekak melayu + jawa kannnn

now.. nasi sehari sekali.. and dalam kuantiti yang kecill
terliur gak tengok masakan mak kat rumah.. rasa macam nak tambah aja..
*nangis hentak2 kaki*
tapi kene lah disiplinkan diri...

nk kurus ke tak nak kannn....

and senaman ringan terutamanya yang fokus pada abdomen..
untuk menghilangkan buncit... hehehehehhe...

so kita tunggu perubahan ku... hahahahahhahaha
doakan aku berjaya...

tgklah aku.. gemukkan..

so in one month aku akan update lagi berat badan.. 
wish me luck...


adiossss


No comments:

Post a Comment