Tuesday, April 22, 2014

aku dan badminton

sejak2 mula berjinak-jinak dalam dunia berdiet nih...
makin aktif pulak aku...

maka terjerumus pulak dalam aktiviti bersokann...muuhahahahahha..
aku bersokan badminton je lah yang termampu kauuuu...

tapi mcm tak percaya..semalam aku bergerak satu court tu...
biase aku memang malas nak bergerak...hahahahhahaha

time-time macam ni lah terkonang-konang waktu kat upm..
time tu pakai selipar pun jadi main badminton.. ape aku kisahhh...
janji aku bersokan...
pakai jeans pun layannnn...

now ni dah senonoh sikit lahhh

ni cik erin yg kecil molek kiut miut je org die
aku dengan die je lah penyeri kumbang2 sekalian alam kat sane... hahahahahhahaha




ni abam2 yang ade..
korang tengok2 lah.. mane tau ade yg berkenan.. 
boleh aku kenalkan..
hahahhahaha











mamat baju putih ni mmg dramatik gile main badminton tauuu..




sila jangan tanya mana gambar aku..
aku amek gmbr org .. gmbr aku orang amik.. so tak ada dalam simpanan... hehehehhehe
jangan cakap aku auta pulak... berpeluh jantan aku berbadminton tau...

so far aku dengan budak2 yang diatas sangatlah enjoy diri masing2...hehehehehehe....


soooo jom kite kekalkan gaya hidup sihat...


weeeeeeee......(^_^)V




No comments:

Post a Comment