Wednesday, April 2, 2014

Senyumlah ahai cek mek molek

Make someone smile wherever you can, you never know how much of a difference you could be making in their life at that moment

Its true
Because ive been trough it..

Disebabkan senyumannya
Aku tertarik dengan dirinya
Kerana senyuman itu jugak buat aku nak kenal dengan dia lebih dekat
Dan senyuman itu jugak yang buat aku rapat dengan dirinya

Itulah kelebihan senyuman
Dengan hanya sebuah senyuman
Ia mampu menenangkan hati sesiapa sahaja yang melihatnya

Haaa... Ambik berjela jiwang dekat situ... Hahaha

Tapi ia kisah betul.. Betul2 kejadian..

Sebab bila kita cinta atau sayang orang tertentu senyuman pada wajah mereka macam satu hadiah tak ternilai buat kita..

Tengok dia tersenyum dah boleh buat kita tersenyum..

Senyumlah selalu sebab kita tak tahu siapa yang akan jatuh cinta dengan senyuman kita

Dan aku jatuh cinta dengan senyuman kauu..
Hahahaha..

Gedik pulak rasa... Choiii

Ape2 pun aku harap ape yang aku rasa mampu untuk kekal selamanya..
Sebab bila aku dah syg aku akan sayang sesuatu tu macam aku syg diri aku sendiri..
Dan aku harap dia juga rasa benda yg sama

Gituuuuu

No comments:

Post a Comment