Monday, April 21, 2014

kekal sihat bersama perfect stem cell

mentang-mentang lah tengah nak kecik kan badan..
post pun ikut musim diet..
kalau takk... hambekkk
semua post nak ada makanan kann..
time patah hati.. semua nak jiwanggg..
terasa poyo pulak diri ini...


dah jangan nak melalut.. kembali pada jalan asal okeyhh...

korang rasa kan.. korang nak tak cantik putih gebuss macam orang2 korea tu...
mesti nak kannn..... *tangankedadamatakeatas*
hahahahahha..

nak share sikitlah nih..
aku sekarang amek supplement..
tapi yang penting supplement yang aku amek ni bukan lah pil2 besau gedabak yang memang nauzubillah untuk aku telan..
panadol pun kalau boleh aku tak nak ambik apetah lagi supplement yang berasaskan pil2 nih...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-


sooo... aku ambil iniiiiiiiii



sebelum ni aku memang jarang ambil supplement..
last supplement aku adelah spirulina *entah betul ke idak aku eja nih*

now aku mencari2 supplement baru
and aku diperkenalkan dengan supplement nih..

so why not take it and give it a try lah kan...

aku pun baru je mula guna produk ni 3 hari lepas...
sangat mudah nak ambil.. bukak sachet letak bawah lidah then kemam for about 30 saat.. seminit pun x sampai.. 
and rasa dia sedaaappp..tu yg penting tuu
and sachet die kecik chumel senang nk bawak pegi mana2... selit je kat dompet... hehehehehhe

disebabkan aku baru je ambil.. kesan2 belum lagi nmpk drastik.. kite tunggu hari ketujuh ye..
sebab aku ni duduk bersimpuh lama tak boleh.. senang sangat kebas..
nak kata dah hilang kebas pun tak boleh lagi sbb tak duduk lagi bersila lama2. nnt balik aku try yer... heheheh

then dengan keadaan sekarang aku tengah berdiet.. aku rasa supplement ni will fit me better lahh..
memaksimakan kesan langsing gituuu....

untuk kulit dah nmpk lah.. sebab kulit aku jenis berminyak.. now aku pakai bedak baby je.. hari ni setakat dari pagi sampai lunch kulit aku masih maintain macam pagi tadi..

tak ada sikit pun foundation okeyhhh....tak touch up pun keyy...


so untuk mantapkan lagi 
korang bace lah sendiri... hehehehe


nanti aku terangkan dengan lebih lanjut di episod update blog akan datang yeee.... heheheheh

berminat??

meh pm aku laju2 soalan2 korang












No comments:

Post a Comment