Friday, October 15, 2010

pengalaman gila

aku tengah having sickness sekarang nih.. so my member suggest lah supaye aku gi pusat kesihatan universiti untuk buat check.. walaupon aku nih jenis yang tak suke jumpa dr. tapi ku gagahkan diri jugak ( thanks zulaikha, adiba n fara)

yang tak bestnyer.. bile kene check dengan DR yg duduk dekat bilik 14, die pon cakap yang aku nih gastric n of coz pedih hulu hati tetap ada (cz aku cakap kat dier aku muntah2).. so die suggest untuk aku dapatkan injectionn...(titakkkkkkkkk....) dlm hati je lah k... gile punya nervous aku kan.. serius lah.. tak suke dengan jarum suntikan.. 

memandangkan aku mengikut nasihat member2 ku, so dengan penuh berdebar aku melangkah pulak gi bilik 37..
yang tak beshnyer lagi satu is cucuk kat punggung... gila aahhh... nurse tu siap cakap kat aku.. "adik tengok sana ye, jangan tengok sini" mesti nurse tu nampak muke cuak aku kan..gile takott..

nasib baik lah nurse tu menjalankan kerja dengan agak lemah lembut.. tak de lah aku terasa sangat bile time kena cucuk tu.. huh.. thanks god....

cite tak best yang terakhir... gile banyak ubat yang die kasi kat aku.....huhuhuhu... sebab nie lah aku tak suke pergi jumper doktor... ubat melambak.. habisnyer tak pernah...(untuk aku yang takut nak makan ubat lah k)

pengalaman gila lah... huhuhuhuhu... tapi td aku rase da ok sikit.. skrng nie aku still rase lagi burning kat hulu hati.. pedih kotttt...huhuhuhu

1 comment:

  1. takut jarum ye?
    ingat lagi aku kena cucuk 2 kali seminggu. dah kebal dah nih.

    tapi kesannya aku tak suka ubat.
    sebab kena telan 8 biji sehari. waaaa~

    ReplyDelete