Friday, October 22, 2010

penantian..

malam tadi, aku pusing kiri, aku pusing kanan.. tapi aq tak boleh tidur..
hajat nak pergi tengok member dance.. tapi tak kesampaian.. huhu
so dari aku membosankan diri aku, aku layanlah vampire diaries season 1..
serius... aku amat addicted dengan cerita vampire..(nak jadi vampire lagi)
so tangah layan2 cerita tu.. ada pulak lah part touching2.. 
agak sensitive bagi diri aku skrg...

sambil2 aku layan cerita tu, hati aku terdetik.. aku teringatkan seseorang..
entah kenapa rindu datang bertamu dalam hati aku..
tambahan pulak dengan kesetiaan stefan terhadap elina (watak vamp. diaries k)
fikiran aku mula melayang.. ada ke cinta yang sesetia ini?
walaupun jurang antara meraka amat jauh.. tapi si lelaki dan si wanita tetap tabah menghadapi..

sekali lagi.. aku teringatkan tentang janji aku.. menanti seseorang...
aku masih lagi berpegang pada janji aku.. tapi dia.. hmm... entahlah..
kadang2 aku macam menanti2 panggilan dari dia..
tapi sayang.. tak pernah ada.. even sekeping sms pun tak ada..

tapi aku masih menanti.. sampai bila.. aku tak pasti...
separuh dari hati aku menyatakan yang aku harus lupakan dia.. 
tapi aku tau.. aku tak mampu.. sebab aku tak nak kenangan yang aku ada dengan dia terpadam macam tu je..
aku tak tahu kenapa aku terlalu sayangkan dia (am i stupid?)

aku sedar sekarang dia macam menjauhkan diri dari aku..
"awk andai kata awk baca blog saya nie.. saya pohon.. andai awk ada yang lain dan awk mmg dah tak ada perasaan sayang yang pernah awak ucap pada saya dulu.. awk bagitau pada saya"
cz awk snd pernah cakap  "forget about the one who does not love u, and love someone that want to be in your life"

penantian aku masih belum ada kesudahan.. masih belum sampai ketepian.. 
kadang2 rase penat jugak dihempas ombak badai yang datang bertimpa..
tapi aku masih bertahan.. selagi aku mampu.. aku akan pertahankan rasa ini..

dari malam tadi sampailah ke saat aku tulis blog ni.. aku masih belum mampu melelapkan mata..


mungkin kah ada cinta seperti yang wujud dlm cerita ni??
sanggup kah korang terima kekasih hati korang berlainan dari korang??
sanggupkah korang tahan dengan segala dugaan yang datang??

2 comments:

  1. husna juga tertanya2.. :) apa yang penting ialah percaya :) harap2 la dengan kepercayaan, mampu untuk mencari cinta itu :D

    ReplyDelete
  2. tq husna... lyla pown harap kepercayaan itu masih wujud dlm diri ini...

    ReplyDelete