Saturday, October 23, 2010

dejavu ke??

ok.. hari nie tido agak2 3 jam je sebab bangun pagi2 and pergi ke seminar MGM di Maeps...
nasib baaik lah aku mampu bangun.. thanks to person yg msg aku pepagi sebab nak pinjam shawls..
kalau tak confirm tak bangun sebab tak dengar bunyi alarm.. huhuhu

ok2.. tu mukadimah je.. yg nak ditulis pada entry kali nie adalah masa setiap kali aku naik bas untuk pergi kelas..
aku tak tau kenapa.. setiap kali aku naik bas je.. mesti kat radio yang pakcik2 tu bukak akan berkumandang lagu shahir.. ...
tak kira lah siaran berape..(kecuali kalu uncle tu bukak channel tamil la yep) irony sgt...

yg tak bestnyer.. biler aq dengar je lagu tu.. macam kene tepat kat batang hidung aku..
lagu tu jugak macam summon aq utk ambil tindakan.. yer lah..
"tak perlu ucapkan sepatah kata.. kerna lantang terbaca dari muka, kau dan daku sudah tiada keserasian dijiwa "
huhuhu....

setiap bait kata dalam lagu tu buat aku terfikir.. kadang2 timbul gak rase sayu..
tapi tak kan aku nak melalak dalam bas tu kann.. (drama sgt)
chorus lagu tu lagi lahh... huhuhuhuhu

persoalannya.. kenape time aku naik mesti ada lagu tu???
kebetulan?
hmmmm......dejavu sangat....

No comments:

Post a Comment