Friday, October 29, 2010

pengalaman gila 3

ok, aku telah ditahan dalam wad 6A, hospital serdang pada 25 /10/2010
nie adalah kali pertama aku tidur di wad... huhuhuhu..
aku dikelasifikasikan (wah ayatt..) bawah kes OFTALMOLOGI
mase 25 hb, vision aku blurr.. mate belah kana aq tak nampak..

then.. 26 hb doc cakap ulser kat mata aku makin mengecut.. horreyyy.. tapi tak bole balik lagii..huhuhuhu

aq jugak nak ucap thanks tu kawan2 aq yg dtg melawat.. thanks a lot kak aida, zue, ding, farah, deebs, amiriz, zara, azami,salam ,kak fidot, kak bayti, kak saebah.. n tak lupe jgk kpd felo.. en.izrul cz mengambil n menghantar saye ke hospital.. n en.syahrudin n beberapa org lagik yg dtg time sayer tido (malunyerr) hehe

thanks jgk kepada kengkwan yg wish utk kesihatan saye di fb n phone.. tak lupe jgk kepada tetamu istimewa (KEJUTAN tau..) ana n zaki.. thanks korang cz dtg jaoh2....

oke ni adalah ubat yg saye gune....

nie pulak nota dari felo mase aq tido.. hehehe

untuk gambar saye di sane.. silelah ke diniealias.blogspot.com ye....heheheh die de upload....

akhir kata TERIMA KASIHHH   SEMUAAAAAAA.... SAYE SAYANG KORANGGGG....

No comments:

Post a Comment