Saturday, May 10, 2014

Perfect stem cells talk

Perfect stem cells lagi...

Haaaa... Nak habaq ni
Semalam aku pergi dia punya product talk untuk dapat lagi pencerahan tentang product yang aku consume ni

And yang bestnye siap ada live testimony dari org2 yang pkai product ni dalam masa seminggu, dua minggu dan jugak tak kira hebat beberapa hari je da dapat tengok perubahan..

Testimony 1
Pakcik yang ada seafood allergies.. Sebelum ni dia lansung tak boleh makan seafood sebab gatal tapi now dah boleh makan dengan riangnya..
Seronok je aku tengok muka pak cik tu share kisah die..

Testimoni 2
Kakak kecil molek yang ada masalah jerawat.. Skrg jerawat dia dah kurang.. Parut pun mula pudar.. Makin gebuss kulit diaaa...

Testimoni 3
Kakak yang ada masalah sendi.. Katanya dulu hampir 24 jam bisa2 sendi.. Sekarang alhamdulillah sakit kurang da.. Badan pun rasa ringan...

Aku kusyuk sangat sampai lupa nak snap gambar org2 yg bagi testimoni..

Yang pentingnya stem cells ni bagus untuk semua lapisan umur... Sebab kandungan 9 jenis herba seperti swiss epal stem cell,peptan kolegen,rumpai laut, beta-glucan, stevia, prancis anggur stem sel, blueberry amerika, dam juga acai berry... Gabungan ni yang membantu dalam mengurangkan penyakit dan yang pentingnya mencantikkan kulit

Bukan kulit muka je ye..satu badan punya kulit..

The best part dapat dengar perkongsian pengguna no1.. Sblm ni dia kaki tak boleh jalan.. Sekarang alhamdulillah berdiri depan aku bagi talk lagi...

So sape2 yang ingin kekal sihat kulit anjal gebusss boleh la pm aku untuk sebarang pertanyaan...

No comments:

Post a Comment