Wednesday, May 28, 2014

semangat kesukanan (hutan bandar mutiara rini)

amboihh title.. kesukanan perginya kannnn...

hahahahaha..
well lately aku memang once a week akan pergi berjogging...

seronok weyh gi jogging nih...
udara nyaman.. tempat pun cantikk
pakwe hensem pun ramai.. eh.. ehh...


aku jogging dekat hutan bandar mutiara rini johor bahru
sebab apa aku pilih dekat sana
sebab lepas jogging je kau boleh guna ala-ala gym equipment die
and alhamdulillah 99% masih elok dan berfungsi dengan baik..



sile abaikan perut muncit saye yerr....








readyy... get set.....
gigih muka tahan silau tauuu








GO!!!!!
gelak guling2 tengok gambar nihh..
gigih sangat muka iolssss...
hahahahahhahaha





silau sangat...
salah port.. amek yang betul2 menghadap matahari... (T_T)





nampak macam santai kann
hakikatnya.. gigih tahan badan nak snap gambar
berat rupanya aku nihh
gigil-gigil tangan tauu...


owh aku bawak askar-askar sekali kali ni aku berjogging
statement acik : "adeh acik penat..jantung nak pecah"
hahahahhahaa.. baru jogging tauuu


statement acik kedua...
"acik dah lapar sangat nih"

mampuuuuuu....



so orang-orang johor or yang bukan johor tapi duduk johor bahru..
meh la kite datang sini..
seronok tau untuk kekal sihat..

makan pil diet, makan supplement kalau tak bersenam pun tak guna jugak

senam untuk jantung kekal sihat ok...
bagi jantung tu pam darah...

"majulah sukan untuk negara"
eh.. tetiba..


sebelum lupa.. tahhniah pasukan badminton negara..
next time try more harder...
kalah tipis je... (^_^)
u guys are heroes..



No comments:

Post a Comment