Friday, May 9, 2014

nak jana pendapatan mudah?

agak-agak kalau korang nak jana pendapatan atau lebih mudah dipanggil duit..
korang nak tak??

mesti semua nak kann..
tak ada yang tak nak...

ini sekadar perkongsian aku kat korang-korang...

ada satu link ni aku dapat...

die berbunyi macam ni.....

salam.. # Income rm900 sehari
tanpa- FREE REGISTER tiada apa2
bayaran yang dikenakan . (kalau
anda rasa program ni
menipu...anda x rugi apa2 pun..
-anda tak keluar modal pun kan??)
-Tak perlu cari orang...
-tak perlu jual atau beli barang ...
-syarat kelayakan :
- anda ade
FACEBOOK/WHATSAPP/WECHAT dan
tahu guna komputer sikit2..
termasuk laman sosial yang lain .
Anda perlu open link dibawah dan
register sebagai member. Lepas
register anda terus dapat 25usd x
3.4 = rm 85.00..lepas tu anda akan
dapat link anda sendiri... apa lagi
copy link anda sendiri dan copy
ayat2 saya ni paste kat fb / tweeter
dan sebagainya . Setiap org yg
buka link anda, anda akan terima
ganjaran sebanyak 10usd x 3.4 =
rm34.00 mudahkan??? Duit anda
boleh pilih samada duit masuk ke
acc bank atau cek akan dipos ke
alamat rumah anda..
Register PERCUMA sila isi kat sini..xsalah kan klu mencube..
klik sini-----> http://bit.ly/1kLmtt9


haa...kan kann...
ade yang cakap ini tipu..scam..senang hack..
tapi aku try jugak.. and setakat hari ni income yang ada bertambah sikit demi sikit...
sebab apa aku try??
sebab tak payah modal... kalau tipu sekalipun. aku tak rugi apa2..

tak salah mencuba kann...

so kalau korang pun rasa berminat 
click lah link ni
                        http://bit.ly/1kLmtt9

1 comment: