Saturday, October 15, 2011

x perlu kata apa-apa

senyum... tu je yang aku mampu buat sekrang..
senyum.. tanpa fikirkan yang lain.
senyum.. hanya tu yang dapat mengaburi mata semua..
so.. i will smile.. even its hurt so much..

ada orang kata, aku siksa diri sendiri..
tapi tak apa lah.. dah ini jalan yang aku sendiri pilih dan putuskan..
so.. aku kene lah terima akibat.
sekali lagi.. senyum

kalau anda happy.. of course sikit sebanyak saya akan happy..
sebab tu aku senyum..
sebab aku tak nak kau tahu..
aku senyum
sebab aku tak nak cakap apa2 dah..
masing2 boleh fikir..
so fikirlah untuk kebaikan sendiri.

jalan kehidupan kita yang pilih..
kalau kita nak bahagia.. belajarlah bahagiakan orang lain.
kalau kita nak orang fikirkan tentang kita.. belajarlah untuk fikirkan orang lain.
kalau kita nak orang tu sayang kita selama-lamanya.. belajarlah untuk buat benda yang sama.

jalan yang kita pilih tak semua cantik.
halangan yang ada mematangkan diri..
jadi.. belajar dari pengalaman lepas.
kalau kita nak kehidupan yang lebih baik.

well.. aku hanya bercakap mengikut apa yang aku rasa..
sebab tu sekarang aku hanya senyum.. walau rasa sebenar macam ombak tsunami yang nak musnahkan bangunan.
bersyukur jugak.. sebab rasa ni buat aku sedar supaya jangan lalai dengan kata2 yang hanya berbekalkan air liur.
sekali lagi.. smile..

No comments:

Post a Comment