Wednesday, October 12, 2011

kerana awak..

awk.. awak tau x yang saye mmg minat kat awk... secret admire lah kire... :P
tp time tu sy tau awk x pandang punyer saye.. cz awk x pernah pown nk tau siape saye..
tp skrg dah lain.. kan... awk snd mengaku kan... hehehehe... :D

sejujur2 nyer.. saye happy sangat bile awak nk gak kuar dengan saye hari tu..
dari situ.. awk mula kenal siapa saya kan..
dan saya mula kenal awk siapa..
siyes.. awk sweet sgt...

awk tau tak... kali pertama awk pegang tangan saya.. hati saya bagai nak luruh..
cz nervous sgt... and mase awk pegang tangan saye tu.. saye segan sangat2...
mase tu saye tau.. ape perasaan saye dekat awk..
tapi saye x cakap kat awak cz takot awak tak rasa apa yang saya rasa...

tapi...saye happy sangat.. sebab awk punya rasa yang sama... XD
saye berharap sangat ape yang dah kite mulakan.. tak akan tamat...
sebab awak dan saya.. kita punya pengalaman yang lebih kurang sama..
harap pengalaman yang kita ada mampu untuk bantu diri masing2..

perasaan saya dah mula berkembang untuk awk..... thanks awk.. :-*
owhh... ~~saye rindu awak~~

*blushing*

mood : menyanyi2 lagu kimia  by melda ahmad XD


okeh.bai..

No comments:

Post a Comment