Sunday, October 23, 2011

ironi kehidupan

last night was a night to remember..
a memory for me of you.. (^_^).. thanks a lot..
for that memory..

but today...

banyak lagi tentang saya yang awak tak tahu..
sekarang.. saya pown macam bingung.. tak tahu awak mampu
atau tak untuk bertahan
maaf.. inilah saya..
bukan maksud saya untuk memaksa awak..
hanya meminta.. kalau awak tak boleh nak tunaikan..
saya pun tak amik pusing sangat..

sekarang saya hanya perlukan teman..
di sini pentingnya kawan bagi saya..
awak pon sedia maklumkan..
kawan2 saya lebih lelaki dari perempuan..

sekarang saya sangat perlukan ketenangan minda
i need to enjoy myself..
tapi sebab awak..
awak macam tak suka saya keluar..
tak pe.. saya hold..
saya batalkan niat saya nak keluar..
batalkan niat saya untuk menghabiskan masa untuk diri sendiri..
to my friend hatake.. maaf.. kerana terpaksa tolak lagi pelawaan awk untuk berjimba  hepi2..
harap hatake paham keadaan saya..

awak pun perlukan masa untuk diri awk sendirikan..
tak apa.. ambil lah masa sebanyak mana yang awk suka..
sebab saya hanya senyum.. dan tak akan cakap apa2..
biarlah saya seorang je yang tau apa yang saya rasa..

No comments:

Post a Comment