Wednesday, October 26, 2011

thanks..

thanks for going out with me yesterday.
i have lots of fun with your friends..
kawan2 awk memang best malam tadi.. (^_^)
ye saya suka keluar ramai2..

tapi it would be a dream comes true..
kalau hanya dapat bersama awk..
sepanjang tempoh perkenalan kita..
sekali je masa saya bersama awk.. hanya kita berdua..
tu pun kita belum lagi start nak bercintan-cintun niee.
so... saya sangat2 berharap dapat hanya berdua dengan awak..
ye saya tau kekangan yang kita hadapi...
tapi  " nak seribu daya, tak nak seribu dalih "
saye ske dgr bila awak kata.. untuk hari ini.. awak akan cari masa untuk bersama hanya dengan saya..
tapi tadi.. awak beria-ia nak keluar dengan kawan-kawan awak..
saya confius sekejap..
awak nak mana satu sebenarnya??

tadi awak pun dah planning untuk keluar dengan kawan-kawan awak hari ni..
ye saya tak halang..
tapi macam mana dengan kata-kata awak untuk saya?
buat sekian kali.. saya masih kena bersabar dan menunggu ke??
saya senyum.. sebab tak nak awak bingung..
saya tak nak awak stress..
tapi hati kecil saya sangat berharap...
yang awak punya masa buat saya...

selepas cuti.. jadual saya akan bertambah padat..
even sabtu and ahad saya pun saya kena korbankan untuk universiti
untuk keluar malam macam sekarang sangat jauh sekali...
sebab saya kena fokus dengan tanggung jawab yang telah diberi..
awak pun sedia maklum kan..
kalau saya meeting.. bila meeting saya akan habis.. kann..
siang kelas.. mlm meeting/perjumpaan teater..
hujung minggu.. journalism on campus works...
tu tak masuk lagi assignment...

pokoknya..
saya memang akan sibuk..
dan waktu tu..
maaf jika saya tak punya masa buat awak..
jadi sekarang.. sementara saya punya masa buat awak..
manfaatkanlah masa yang ada.. buat kita..

jangan ajar saya untuk sabar dan buat tak tahu tentang kita..
sebab bila saya dah lali..
saya tak akan berpatah balik untuk menjadi seorang yang mengambil berat tentang diri awak dan hubungan kita.
dan jangan ajar saya untuk melupakan perasaan yang betul2 sedang berkembang untuk awak..
dengan menyibukkan diri saya dengan kerja2 saya...
sebab bila saya dah mampu melupakannya.. saya tak akan semai balik perasaan tu..
kalau saya mampu melupakan orang yang saya sangat2 sayang satu ketika dahulu dalam masa 2 bulan..
saya juga  mampu buat perkara yang sama... untuk hubungan kita.


sekian..
coretan hati

3 comments:

  1. susahnye bercinta ni kan~

    tp ramai org nak.... hehe

    chill~ :D

    ReplyDelete
  2. biase lah tu..
    cz semia nak rasa thrill...
    katenyerr...XD

    ReplyDelete
  3. susahkan mencintai insan yang hatinya bukan milik kita :) bersabar dan terus bersabar :) tapi tidak sedikit pun perasaan cinta kita dihargai :) tak mengapa lyla, cinta sejati akan datang di saat kita benar2 sudah bersedia baik fizikal dan mental.

    ReplyDelete