Friday, March 11, 2011

tenggelam timbul

kau datang..timbul dalam hidup aku..
kau kembalikan senyuman dalam hidup aku..
kau menghangatkan kembali nadi dalam jantung aku..
kemudian
kau tenggelam..
kau hilang dari aku
kau biarkan aku sendiri tertanya-tanya
kemana kau pergi
kemana kau mengilang tanpa kabar dan berita selama ini
tiba-tiba.. kau kembali
setelah aku mula mampu untuk melupakan kau
kau timbul kembali dalam hidup aku
menyatakan yang kau kesal dengan tindakan aku
apa lagi yang aku mampu buat??
setelah sekian lama kau menghilangkan diri??
ada atau tak ada kau dlm hidup aku..aku perlu teruskan hidup..
kau timbulkan kembali perasaan aku terhadap diri kau
tapi sekarang..saat dan waktu ini..
kau menghilangkan diri lagi..
membuatkan aku sendiri tertunggu-tunggu kehadiran kau

permainan apa yang kau cuba mainkan??
apa yang kau cuba buktikan??

No comments:

Post a Comment