Thursday, March 31, 2011

its my birthday after all

hari nie birthday aq..
thanks kengkawan cz wish..
lurve u guys a lot...

seperti biasa.. tiada sambutan apa2.. cz inilah aku.. sememangnya tak pernah menyambut hari kelahiran snd..
to mom.. thanks cz wish... love u n miss u a lot...

today have been the saddest day of my life and also the happiest day of my life..
to you.. terime kasih bnyk2 cz sudi luangkan masa dgn saye hari ini
hari ini menjadi hari amat bermakna buat saya
walaupun sekejap..
dan walaupun ini adalah date kita yg terakhir.. saya hargai sgt2...
kenangan antara kita saya akan simpan kemas2 dalam ingatan..

maafkan saya sebab hadir antara kamu berdua..
saya harap kamu berdua bahagia
walaupun my greatest wish is to be with u once again
tp saye tau.. awk dah tak syg saye mcm saye syg awk
awk punya dia..
its ok.. cz what i want is you to be happy even i have to sacrificed my happiness
to whom who may concern.. jagelah die sebaik mungkin.. berikan senyuman dlm hidup dier...
sbb saye tau saye tak mampu buat tu semua utk die lagi..
utk awk.. maafkan saye..dari hujung rambut smpai hujung kaki.. saye mintak mf..

andai ada saya di sini.. adalah..
andai tiada suatu hari nanti.. ini adalah kali terakhir kita bersama..
saya nak awk tau..pemergian saya adalah utk kebahagiaan awk..
dan saya nak awk tahu yang saya sayang awk sgt2.

No comments:

Post a Comment