Wednesday, November 3, 2010

seribu satu makna


lagu ni membawa seribu satu makna dalam diri seseorang..
terpulang pada seseorang itu untuk mentafsir lagu ni..

pada aku..lagu nie..
membuat aku berfikir sejenak..

"seems like yesterday, u are part of me
i used to stand so tall, i used to be so strong,
your arms around me tight, everything it felt so right,
unbreakable like nothing could go wrong"

yup..dia telah membuatkan aku rase selesa.. tanpa ada keraguan..
kayakinan aku terhadap dia tanpa ada rasa ragu

"here i am once again,
i'm torn into pieces,
can't deny it, can't pretend
just thought u are the one
broken up, deep inside..
but u won't get to see tears i cry"

sekali lagi.. aku berada dlm kehancuran.. yup.. aku tak boleh berbohong..
pada perasaan snd.. keyakinan yg aku berikan hancur..
terlalu dalam luka yg dia berikan pada aku..
yup.. dia tak akan nampak aku sedang meratapi kehancuran ini..

"i told u everything, open up and let u in
you made me feel alright
for once in my life
now all that's left of me
is what i pretend to be
so together but so broken up inside"

yup aku ingat lagi.. saat dia berikan aku harapan..
dan saat itu aku buka pintu hati aku untuk dia..
tapi semua itu hanya tinggal kenangan..
sekarang rasanya aku hidup dalam kepura-puraan
gembira diluar.. tapi hancur di dalam

"swallow me and spit me out,
for hating u i blame myself
seeing u it kills me now
no i don't cry on the outside anymore"

yup..melihat wajah si dia membuatkan aku bertambah sakit
walaupun hanya kehadirannya dalam mimpi
ia umpama mimpi ngeri buat aku
luka yang diberi terlalu sakit untuk aku 
tapi kau tak akan menangis lagi..itu pasti..




(ikhsan dr mryoutube)


1 comment: