Monday, November 8, 2010

orang tua yang cakap

orang tua2 cakap, kalu kita mimpikan seseorang.. tandanya orang tu rindu dekat kita..
betul kerr???
sebab dah banyak kali aku mimpi this somebody..
tapi tak ada pun die nak call ke.. msg ker.. email kerr...
rindu ker macam tu??
 kalu orang tua2 cakap macam tu.. orang muda2 pulak cakap macam mane??
hahaha...

ke aku yang rindu somebody tu?? sampai aku termimpi2 die??
ermm.. mustahil dah pulak.. sebab sekarang aku da put my past behind my back..(trademark lion king da pulak kan..)
kalau aku on9 sometime someone tu online gak.. tapi dier buat bodo jer ngan aku..
so how?? benar ke kate orang tua2??

nak tanyer atok aku kang.. mukadimah panjang berjela..
kang die siap kasi petua2 bagai..

huhuhuhu... da hampir 3 kali mimpi dier..
n mimpikan somebody tu.. macam nightmare da pulak..
cz aku akan terjaga dari tidur.. dengan hati yang agak perit..
huhuhuhu...

soo howw??/

No comments:

Post a Comment