Friday, November 26, 2010

akhirnya kembali...

hooyyeeehhhh..akhirnya aku kembali ke rumah..
walaupun sakit tongkeng duduk lama2 dalam train tuu.. (6 jam oke..)
sampai2 di jb..terus senyum sampai ke telinga...

oke..tu utk due hari lepas...
sekarang secara tak rasminya.. aku part-time dgn Prinsip Karisma Snd.Bhd..
cewaaahhh..
menyambung rutin harian kerja di waktu dahulu kala..(mcm lame je kann)

sekarang aku agak tension dgn internet kat sini
buka FB boleh tapi tak boleh nak comment ape2 or nak update statuss.
sadis toll (mmg kan tenet nih cemburu kat aku)

n sampai2 aku kat tempat kerja.. staf2 kat sini cakap "uik..makin berisi skrg" and "tembamnyer sekarang"
oke..oke.. saye diet..(-__-") huhuhuhu.....

dalam enti nie jugak saye nak ucapkan

selamat pengantin baru buat member ku, nisa dan pasangan, salleh...
semoga kekal hingga ke anak cucu.....(maaf x dpt dtg..huhuhu)

dan

selamat berjuang utk KKC kepada barisan MTM KC dan peserta2 KKC..
good luck and all the best y'all...



No comments:

Post a Comment