Thursday, July 19, 2012

adess!!

nak kawin.. sebab aku rasa aku nie dah wajib kawin
tapi...
aku kata tunggu sikit je lagi untuk habis belajar
family kata kerja dulu
orang2 kata awal lagi nak kawin..
orang2 kata lagi..dah gatal lah tu nak kawin

hmmm... tapi..bukan ke hukum couple tu haram/tidak boleh
soo..macam mane ni??
kang kalau kawin awal..mulelah orang2 berkata2
lagipon sekarang nie kalau nak kawen
budget bukan ciput2...
huhuhuhuhu...
kang kalau buat yang wajib je macam tunang simple2
nikah and kenduri
orang pulak mengata..
tunang kejap pastu nikah pon orang mengata
contoh " tu kawin cpt2 ade lah tu.." "dah sangkut lah tu" mcm lagi lah
tak paham betul aku.
.
dah tentu2 couple tu tak boleh
tunang lama2 pon x elok
abis tu macam mane???


p/s : bercinta boleh..bercouple tak boleh... perbezaan.. korang dah besar fikir sendiri.. sebab ape bercouple tak boleh sebab mendekati zina..sebab fitrah manusia.. contoh..bau mcd..comfirm terliur nk makan mcd kannn...
sebab tu aku nak kahwinn..sebab da wajib sangat dah nie kahwinn...huhuhuhu (sebelum aku buat dosa banyak2 baik aku kahwin...x nak buat dosa bnyk2)

No comments:

Post a Comment