Saturday, June 16, 2012

kaca dan intan

kalau lah kaca menjadi intan....~~
teranglah malammmmm~~ di taman kenangan..
cewahhh...nyanyi lagu arwahyarham P.Ramlee plak aq nih kan..

okeh..now kisahnye pasal my best buddies emy
aku pun tak perape nak paham sangat mamat sekor nih..
dah dapat awek yang terang-terang boleh layan kepale kau yang sememanganye gile tu dah cukup baik dah...
kalau aku lah jadi awek ko tu.. awal-awal aku dah surrender..

pompan nih..nak layan mcm princess gediks , nak ditatang.. nak kata2 madah pujangga....
well kaum pompan (termasuk aku) sedar... nak lelaki yang macam tu... haremm...
yang nak main-mainkan kau bnyk lah macam tu..
yang betul-betul punya bole setia tak ramai yang macam tu...

alkisah.. member aku emy nih...
mulut serius longkang bacin punyer...
kalau kutuk orang nombor satu..
tapi ape yang aku respect..die jujur...
kuar dengan gurl lain pon ckp terang-terang dengan awek dier...
ape yang awek die boleh buat...sabar..sebab itu emy...

but now bro.. kau dah buat pilihan yang salah..langkah dan permainan yang kau cuba nak main nih... makan diri kau sendiri...
kau cuba kejarkan ZARA , (bukan brand yer, she is real) zara yang pernah dump kau.. sampai kau frustt menonggeng.. zara yang dah buat kau menangis... now dier datang dalam hidup kau balik..
kau terima mcam tu je!!
ye kau kata "this is the game that she brings, you want to play.. and game her" tapi sanggup ke kau nak lukekan hati zara tu?? aq tau macam mane kau sayang dier dulu..
now disebabkan perbuatan kau.. awek kau makan hati...
kau tak kan boleh jadi diri kau sendiri bile dengan zara (kau yang mengaku dengan aku)
tapi bile dengan awek ko.. ko adelah ko....
now..awek ko dah tak nak balik dekat kau..
silap kau bro..awek kau da banyak sabar.. dah banyak makan hati... and die mampu tersenyum lagi bile kau sakitkan hati die..
now die dah tak mampu... sebab kau layan zara macam kau layan seorang puteri yang cukup sempurna..sampai kau sanggup buat ape sahaja untuk dia.. tapi awek ko.. ko layan biase2 je.. macam kau layan aku.. as a friend...

kau silap menilai yang mana kaca yang mana intan....
aku menulis di sini.. bukanlah sebab aku bukan memihak pada awek ko...
cz ape yang zara buat dekat kau dulu..aku cukup marah....
dump kau..macam kau sampah.. kau merana.. sape yang tengok kau merana?? aku!!
perempuan mcm tu... serius..bitch..

baik perempuan atau lelaki... pandai-pandailah menilai... orang yang ingin hidup bersama anda.. yang betul-betul inginkan anda sebagai teman hidup dunia akhirat.. dengan orang yang hanya inginkan diri anda sebagai peneman dalam diri mereka..
orang yang kita cinta tak semestinya akan jadi milik kita..
orang yang cinta kita juga tak semestinya jadi milik kita...
well guys and gurls... if u get someone who wants you for you.. take care of them.. dont let them loose from your hands.

ramai lelaki dan perempuan di luar sana yang akan berlumba-lumba nak jadi kekasih anda
tapi berapa ramai yang nak berkahwin dengan anda??

well... im writing here just from perspective of a friend...
its your own future.. you decide what you want to do..
especially in LOVE...

kepada lelaki..jgnlah jadi sweet talker.. sampai anda memainkan bnyk hati..
kepada wanita hargailah lelaki yang betul-betul menyintai diri anda

peace yaw..!!


No comments:

Post a Comment