Thursday, June 21, 2012

akukah pencuri itu

akukah pencuri itu??
tapi aku tak pernah mencuri....
mereka yang cakap aku curi hati mereka...( tetibe aku rasa nak muntah dengan ayat aku sendiri)

aku pelik betul lah dengan lelaki-lelaki yang pernah aku kenal nihh..
time aku suke..cinte same kau.. kau buat dang jer..
time aku dah x ada perasaan suka..x cinte sama kau..
kau datang pulak terhegeh-hegeh nak kenang-kenang balik cerita lama..
pirahhh...
ko ingat aku nak cair ker???

siyes aku agak piss off dgn mereka-mereka ini...
bole pulak IM dengan aku kat YM cakap..
rindu dengan aku.. tak boleh lupe dekat aku..
pastu bole pulak ko tanye ape aku dah buat dekat kau kann...
kau ingat aku nak guna-guna kan kau hape???
time aku nak dekat kau dulu.. kau main tinggal-tinggal je aku kan..

tu sorang yang lagi sowang nih.. lagi lahh aku jaki..
depan-depan kau aku cakap yang aku betul-betul suke dekat kau...
kau sendiri yang tak nak ada hubungan yang serius dengan aku..
even couple pon kau tak nak..
pastu sekarang..
bile aku dah jumpa yang terbaik buat aku..
kau nak kenang-kenang cerita lama kan..
kau kata kau sebenarnya tengokkan je aku..
aku akan tunggu kau ke tak..
weii bro.. dah kau bagi setepek depan muke aku yang kau tak akan serius dengan aku..
tak kan lah aku nak tunggu kau...
kumbang lain banyak bro...
lepastu ayat kau bagi kat aku.. konon-konon yang akulah yang bersalah sebab ada lelaki lain dan tak tunggu kau...
cinabeng kan!!
 pastu konon-konon kau anggap yang aku masih sayang kat kau kan.. walau tak sebagai skandal.. tapi sebagai teman...
siyyaalll jerr...
sorry bro.. aku dah tak ada ape-ape perasaan kat kau..
sayang sebagai teman pown tak ada...
aku anggap kau macam kawan-kawan yang tak pernah rapat dengan aku..
so..buat ape nak sayang macam aku sayang best friend aku kan...

pastu bole pulak kau nak claim yang tak bole sayang orang len ..dah tak ada orang pown nak kat kau lepas aku..
tu masalah kau lah bro...

kesimpulannya..
aku tak curi pun hati sesiape kat sini..
korang rosakkan hati aku lagi ader lah...
so tak payah nak ucap-ucap sayang korang kat aku lagi yer...
alhamdulillah.. aku dah cukup kasih sayang dari insan yang menghargai aku..
yang pastinya bukan korang...



No comments:

Post a Comment