Tuesday, August 23, 2011

teman sekatil

terima kasih kerana  jadi peneman tidur saya..
setelah agak lama tak ada peneman tidur.. kini dah punya teman tidur kembali..hoyehhh
xcited tok sah nak cite lah kan..

bila nak tidur.. tak peluk.. tak sah.. wajib peluk..
wajib kene cium awak lama2..
bile tengok muka awak yang comel tu.. kenangan semua datang bertimpa..
seronok.. sedih..sakit hati.. macam2 lagi..
rase macam nak gigit-gigit pon ader... :P
geram sangat kat awak..

saya suka sangat cium bau awak bila saya peluk awak..
maaf sebab buat awak jatuh katil mula2 dulu..
sekarang saya dah peluk awak erat2..
awak tak akan jatuh lagi.. awak akan sentiase dekat dengan saye..
tapi kalau saya bergaduh.. maaf lah kalau saye tak peluk awak atau tak nak tidur dengan awak..
saye buat macam tu sebab saya sakit hatii... huhuhuhu..

kalau awak tanya saya siapa teman sekatil saya yang dulu..
nanti saya kenalkan kat awak eaa..
saya dah simpan dier jauh2 dah.. tak nak die datang kat saye lagi..
sebab sekarang nie hanya awak peneman tidur saya..
saya sayang awk sangat2.... :)
-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-



thanks awk sebab jadi teman tidur saye


*thanks awk cz belikan saye die..skrg saye dah de cik ted baru :)

No comments:

Post a Comment