Friday, August 26, 2011

cerdiknyaaaa...

lagi satu entry pasal anak abang aku..
bukan apa..
bila nak dipikir-pikirkan balik
budak-budak sekarang tak macam dulu..
betul kata kak unguisme
dulu-dulu kita men permainan masak-masak guna pasir..daun... naturallah katakann
hikhikhik..<--- tetibe
siyes lah.. permainan yang aku main dulu-dulu lagi best
aku tengok budak-budak sekarang main cam x de effort..
team spirit tu tak ada
macam aku main galah panjang, baling selipar..baling tin.. kann...
budak-budak sekarang
main ps..psp..lappy game.. on9game...



kenapa aq membebel macam nie sebab... 
pada suatu hari.....

acik : usu..tu....(muke siyes)

aku : ape..???

acik : tuuuuuu

aku: (toleh belakang) oooo.... ni wayar...

acik  : bukanlahhh.... tuuuuu

aku : ape?? mane???

acik : nieee....(sambil tunjuk)




SUMBER ENSIK GOOGLE

aku : ooooooo ni LABAH-LABAH

acik : bukannnlahh.... ni

SUMBER ENSIK GOOGLE
SPIDERMANNNNNNNN (bercakap dengan penuh yakin)

aku : muka speechless sambil tepuk dahi..

korang tgk la budak-budak sekarang...
pengaruh kan.. spider disamakan dengan spiderman...
mase die cakap nie.. aku nak gelak tapi aku tahan sebab nanti die pukul aku....huhuhuu


No comments:

Post a Comment