Sunday, January 2, 2011

SELAMAT TAHUN BARU 2011....to all of my friends and family and all the people around the world..

tamat sudah percutian semester selama sebulan...huhuhuhu
sekarang aku dah selamat sampai di kolej canselor terchenta....


tadi kemas2 bilik rase diri cam cinderella lah pulak.. hehehehe.. (part mop lantai pakai kain sebab mop tak de)

cuti lepas memang best bagi aku.. sebab seriusly dapat luangkan masa dengan family dan juga bekerja dengan happy...hehehehhe

nie lah orang2 yang berenjoy dgn  aku...


(posing atas kete boss.. bole tak..ngee~~)

(boss belanja mkn steamboat)


(erkkk..ini..no cmnt..)

dikesempatan ini aku jugak nak ucapkan terima kasih bebanyak kepada owner kereta JG* ****
coz sudi bawak aku jenjalan dikala aku boring... jangan serik yerrr... hehehehe...


No comments:

Post a Comment