Tuesday, December 21, 2010

serammmm...

cerita dia macam nie..
semalam aku keluar malam dalam pkul 9 lebih
sebab nak tpup..

so macam biaser... lepas je tpup dekat kdai depan
aku menyinggahkan diri aku kat umah cousin aku..
borak punyer borak.. jam dah cecah 11.40..
aku pun mula lah nak angkat kaki balik..
then anak sedare aku diela and diana pesan..
kalau lalu dekat jalan depan rumah roboh tu baik2
sebab ramai kena kacau dekat situ..

aku pon mulelah.. seriau.. huhuhuhu
boleh pulak dier bukak cerita tu malam2 cam nihh..
lepas tu dierorang bukak cerita 3 taun lepas yang kiteorang (termasuk aku) kene kacau..

cerita dier cam nih.. aku and budak2 nie nak ke rumah mak angkat aku dari rumah dierorg..
jalan yang kiterorg lalu memang agak gelap...
so masa pergi..sampai je depan rumah mak pon.. diana and wiah lari sambil jerit2..
time tu aku ngan diela memang habuk aper pun tak nampak..
bile aku tanyer.. dieorang cakap yang dierorang nampak lembaga putih duduk dekat tepi rumah tu dengan rambut yang panjang...

aku ok lagi time tu.. so mase balik aku and diela jalan belakang wiah and diana..
so.. aku pandang lah rumah mak pon.. serius aku nampak aper yang dieorang nampak..
yang tak boleh blah.. ada somebody..bisik tepi telinga aku..
dier cakap "kenapa kamu berlari..."
aku aper lagi.. berdesuppp lari...

aku syak dak2 nakal..sampai lah sekarang...
yang buat aku lagi seriau.. diana and diela cakap.. yang dieorang dah tanyer dak2 tu..
dak2 tu kate tak ada.. lagipon time tu.. dak2 tu maner cukup tinggi nak bisik sampai telinga aku...
and dak2 tu tak ada rambut palsu nak guna untuk takutkan kiteorang.. telekung ada lahh..

aku aper lagik.. terus tak jadi balik..
tido umah dierorang..
tak kisah lah,, janji aku tak teserempak lagi dengan benda tu...

No comments:

Post a Comment