Wednesday, September 7, 2016

im back again

last publish 28 oktober 2014,... 2014??!!

lama gila tak update bende ni.. dan aku pun lupa kewujudan blog ni.. hahahahah

no post after 28/10/2014.. and right here right now.. i feel like i want to write again.. 

cewaahhh tulis omputih kau... tak nak tulis lebih-lebih nanti kalau grammar salah habis satu malaysia bash..hahahahha

dan aku tak tau adakah anak muda sekarang tahu kewujudan blog atau tak.. membaca kah diaorang?? hahaha (perghh ayat skema pulak dahh)

tapi tak apa.. aku kan cuba untuk menulis balik walaupun ayat-ayat pasar..tak sepuitis ayat- ayat novel kat luar sana.. 

dan aku tak kan tulis benda fantasi untuk terus di terap dalam minda orang..cukup sekadar drama fantasi dalam tv yang dah berlambak tu...

kepada yang baca untuk hilangkan bosan.. terima kasih daun keladi.. <-- ada="" baca="" dia...="" div="" perasan="" post="" yang="">

nanti saya update lagi..nak buat kerja dulu...bubbye

No comments:

Post a Comment