Sunday, August 5, 2012

motif sgt

ape motif ko simpan gambar ex ko yg dr tahun 2000 tu?
gambar sexy lak tu..
aku pown x simpan gambar ex aq..
sume aq delete..
cz pade aq cukuplah hanya memori dlm kepala

entahlah.. nak marah?? nak nangis???
semua ada tadi.. tp aq cover..
x tau da nk ckp ape....

mgkin ni ujian utk aq jadi lebih tabah kot?
atau tuhan nak tunjuk kat aq yg sebenarnya dia x move on.. and still menunggu yg lama?
entahlah..
ni jalan yg aku pilih..
walau aku jatuh sekali pown dekat penghujungnya
aku kene tempuh jugak

walau mcm mana pown..
aku akan sentiasa doa yg terbaik buat aku dan dia
tu je aku boleh buat sekarang
tapi kalau dia snd yg x nak berubah
demi aku dan dia..
hak dia.. bukan aku

 "cinta x akan mengubah seseorang itu, tetapi seseorang itu perlu berubah demi cintanya"

x guna kalau aku sorang je yg berubah demi kebaikan bersama..sedangkan dia tidak...

  " ya Allah..andai ini ujian Mu buat diriku.. tabahkanlah hati ini supaya aku sentiasa mampu untuk mengukir seribu senyuman buat orang2 sekeliling aku dan menggembirakan hati semua org.."

No comments:

Post a Comment