Saturday, May 7, 2011

awsammm

yesterday ive got a call from my college office
my parcel have arrive...yehaaa
xcited gilosss..
thank you very much to my dear2 friend.. walis/lisa
walaupun x penah jumpe.. tp sanggup n bermurah hati utk send kan saye kek lapis sarawak..
i sayang u lebih lahhh... mmuuaaxxx




hoyeahh...very excited when ive receive this parcel...
seriously..thank u so much dear...

after that that night.. me and all my teslians friends..we did a small gathering
and its so awsammm...
we makan-makan and then did some activities.. sorry guys cz tak berape nak join..cz im not in the zone sgt..
but betul2 terhibur dengan gelagat korang..
game tak masuk akal dari korang semua : datuk harimau, aeiou... freeze.. and consentrations and also bunga api.... (^_^)

love the pic..


king of consentration..(guy in green a.k.a maal)

we are the craziest teslians ever...

as for today, ive got to jaga kaunter pemulangan kunci..
pun awsamm cz time ni lah nak rapatkan silaturrahim dgn orang pejabat and warga kolej..

mike tunggu budak2 kolej pulang kunci

heheh..kak sal chumell...(^_^)

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


that all from me
signing off
(^_^)







No comments:

Post a Comment