Tuesday, February 1, 2011

ahhh..benci lah....
tak paham dengan perangai org yang ske overshadow peranan org lain..
hello.. jge lah bhgn snd dlu..
bincang dengan orang yg sepatutnyer..
bukan overshadow okee...

kan senang kalau dari awal lagi ko ckp ko nak peranan tu..
aku pown tak nak rebut lah dgn kau..
lagi satu..
tolong lah.. kau bukan hebat mane pown..
and aku tau aku tak sehebat mana..
tapi tak bermakna kau tak boleh bekerja dgn org bawahan oke..

pada aku kita kat sini setaraf.. SETARAF oke..
so.. jgn lah nak mendabik dada sangat..
owh.. lagi satu..
kau ingat orang2 sekeliling suka dekat kau??
weyh.. ramai bercakap belakang oke..
aku tau kau dan orang2 sekeliling mungkin bercakap jugak pasal aku..
hey.. at least aku tak mengarah je..
aku tunjuk ape yang patut bukan setakat kasi arahan oke...

1 comment: